Hledat vstupenky

New York – Nejpopulárnější

Paříž – Nejpopulárnější

Londýn – Nejpopulárnější

Berlin – Nejpopulárnější

Spokojení zákazníci

Ticmate Charita

Pro organizátory

Ticmate - Uděláme z Vaší akce akci mezinárodní!
Založeno v roce 2006, koncept byznysu společnosti Ticmate a náš cíl je se stát přední evropskou společností věnující se prodeji mezinárodních lístků a výletů na nejrůznější akce. Prvním stádiem nastartování společnosti bylo vytvoření serveru www.london-musical-tickets.com. Expanze byla rychlá a úspěch je již dnes skutečností. www.london-musical-tickets.com je nyní k dispozici ve dvanácti různých jazycích ve více než čtyřiceti zemích a to dokonce i s distribucí prodeje lístků na všech trzích

Společnost Ticmate byla rovněž iniciátorem reality show West End Star na švédské TV3, kde výherkyně získala vedoucí ženskou roli v muzikálu Monty Python, Spamalot, hraném v londýnském West End v 2008/09.
Neustále se snažíme nalézat a rozvíjet nové projekty.

Jste producentem nějakého programu s mezinárodním potenciálem?
Pak nás kontaktujte, pomůžeme Vám získat širší publikum.

Společnost Ticmate pracuje s programy ve třech úrovních:

Nejdříve
V úzké spolupráci s producentem programu se věnujeme průzkumu a mapování situace, abychom získali co nejpříhodnější mezinárodní publikum. Poté je sestaven strategický plán akce, abychom úspěšně oslovili cílovou skupinu a akci zavedli mezinárodně.

V průběhu
Plodem efektivního mezinárodního posilujícího marketingu akce a prodeje lístků bude postupně další prodej a akce se usadí na globální mapě. To by mohlo zahrnovat věci jako webové stránky na míru a sponzorované internetové odkazy v místních jazycích. Společnost Ticmate má rovněž zkušenosti s uzavíráním exkluzivní spolupráce s obchodními agenty, turistickými kancelářemi a dalšími příslušnými organizacemi, televizní show apod. Google používá společnost Ticmate jako případovou studii toho, jak úspěšně využívat AdWords.

Posléze
Výsledky projektu jsou hodnoceny precizním měřením, obsáhlým sledováním mezinárodního úspěchu a prováděním analýzy na úrovni oblasti podle dané země. Tyto informace jsou velice hodnotné např. při plánování mezinárodních zájezdů, plánování exportace muzikálů mimo Broadway nebo West End, atd.

Pionýři v rámci mezinárodních akcí

Pionýři v rámci mezinárodních akcí v příštích několika letech. To byl poměrně evidentní a neposlední cíl z řady zájmů v naší dceřiné společnosti London Musicals, a to ve velmi krátkém časovém období. Světový trh představení naživo každým rokem neustále roste. Například v roce 2007 byl dosažen v londýnském West Endu nový rekord, navštívilo jej více než 13,6 milionů lidí, viz. tisková zpráva Tento trend byl posílen studií IPK, která prostřednictvím anket ukázala, že cestování za akcemi, např. cestování za kulturními a sportovními pořady, je nejrychleji rostoucí sektor v rámci cestovního průmyslu.

Trendy zároveň ukazují, že je to akce v danou chvíli a zkušenosti, které čím dál tím více stanovují destinace cest. Mezitím, až doteď, byly znalosti a systematizace v oblasti získání mezinárodních zákazníků pro nové akce v rámci tohoto průmyslu obecně neuspokojivé . A právě zde společnost Ticmate vidí obrovský potenciál.

Jedinečná řešení kombinovaná s dlouholetými zkušenostmi

Společnost Timate má vlastní síť mezinárodního marketingu a prodejních kanálů. Naše speciálně navržená technická platforma, kombinovaná s našimi dlouholetými zkušenostmi a know-how, vzbuzuje zájem a nachází publikum pro mezinárodní akce jako jsou muzikály, opery, kabarety, sportovní události a koncerty. V budoucnosti si budou moci naši zákazníci objednat své lety, hotel a dokonce i své jídlo, aniž by opustili naši webovou stránku.

Bohaté zkušenosti s prodejem lístků a akcemi

Zakladatel společnosti Ticmate a její hlavní vlastník, Marcus Moeschlin, má široké zkušenosti s prodejem lístků na mezinárodní akce. Byl jedním z iniciátorů sítě Global Tickets, v rámci níž 22 zemí si navzájem nakupuje a prodává lístky na mezinárodní akce. Navíc pracoval s několika specifickými produkcemi. Marcus byl například odpovědný za švédský úspěch Petera Jöbacka v muzikálu Miss Saigon a Petry Nielsenové v muzikálu Chicago, oba hrané v Londýně. Podle Sue Uings z Cameron Mackintosh představovali Švédi v tomto období 30% celkového publika.

Následně Marcuse Moeschlina rovněž napadlo, že by si měl nějaký Švéd pronajmout a zaplnit Royal Albert Hall v Londýně svými krajany. Robertu Wellsovi se tento návrh líbil a připravil spolupráci, která vedla k zaplnění Royal Albert Hall tři roky po sobě, a většina publika pocházela ze Švédska.

Contact

Jste producentem nějakého programu a hledáte mezinárodní úspěch? E-mail na international.event na ticmate.cz a nechte nám volnou ruku